دانلودآسان با لینک مستقیم

دانلودآسان با لینک مستقیم

آسان دانلود کنید

7Zip

فشرده سازی فایلها به منظور ذخیره فضای هارددرایو یکی از کارهایی بود که در نسخه های اولیه سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گرفت اما با گذشت زمان و ورود اینترنت اهمیت ویژه ای پیدا نمود چرا که هر چقدر حجم یک فایل کم تر باشد انتقال آن در اینترنت آسان تر و سریع تر خواهد بود . اگر قابلیت تبدیل یک فایل حجیم به چند فایل کوچک تر را نیز به فشرده سازی اضافه کنیم ، به اهمیت نیاز به نرم افزاری حرفه ای برای انجام آن پی خواهیم برد .

۷Zip نام یک نرم افزار متن باز می باشد که وظیفه ی آن فشرده سازی فایلها با بیشترین ضریب ممکن است . با انداختن نگاهی گذرا به قابلیت های این نرم افزار که در عین سادگی در کنار یکدیگر چیده شده اند پی می بریم استفاده از واژه ی قدرتمند برای آن بزرگنمایی نبوده و تنها دلیلی را که می توان برای گمنام ماندنش نسبت به رقیب دیرینه یعنی Winrar دانست ، نداشتن شانس و اقبال بوده است . نکته جالب توجهی که در طراحی این برنامه وجود دارد این است که پس از مشاهده گستردگی دامنه ی استفاده از فرمت Rar که به صورت اختصاصی توسط Winrar ساخته شده بود ، طراحان آن تصمیم به افزودن امکان پشتیبانی از این فرمت محبوب را گرفتند . حال در کنار قالب ۷zip که فرمتی است اختصاصی برای این نرم افزار ، گزینه هایی نظیر CAB ، ISO    GZIP ، MSI و NSIS نیز خودنمایی می کنند .

فایلهایی که توسط ۷Zip در فرمت های ZIP و ZIP فشرده می شوند از ۲ تا ۱۰ درصد نسبت به فایلهایی که با نرم افزارهای WinZip و PKZip فشرده می شوند ، کوچک تر خواهند بود و این نیز دلیلی دیگر بر استفاده از این برنامه می باشد . ساخت آرشیو های خود اجرا ( Self-extracting یا استخراج بدون نیاز به نرم افزار اصلی ) برای فرمت ۷zip ، در بر داشتن ۷۴ زبان مختلف از جمله زبان شیرین پارسی ، پشتیبانی از آرشیو های رمزگذاری شده و حجم پایین از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار می روند .

 

 

 

hajmحجم : ۲٫۳۱ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: میثم شریفی ׀ تاریخ: یک شنبه 26 تير 1390برچسب:دانلود رایگان نرم افزار,دانلود نرم افزار فشرده ساز, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , adadownload.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com